مصاحبه آرشیو خبر ها
بهترین در 10 سالِ اخیر

بهترین در 10 سالِ اخیر

یوونتوس سال 2013 را با اختلافی 5 امتیازی نسبت به تیم دوم یعنی رُم به پایان برد و در ادامه روند خوب خود در سری آ در پی ِ کشب ِ سومین اسکودتو پیاپی است .

ایوان زاتزارونی ، روزنامه نگار و کارشناس ورزشی مطرح ایتالیا در مصاحبه ای از شرایط یوونتوس می گوید .


نظرِ شما درباره ی عملکرد یوونتوس در سال 2013 چیست ؟

" عملکرد یوونتوس عالی بود و به نظر من حذف آنها از لیگِ قهرمانان اهمیت زیادی ندارد ؛ زیرا معتقدم که دیر یا زود حذف می شدند ، نه به دلیلِ عدمِ شایستگیِ بازیکنان یا مربی ، بلکه با منابعِ در دسترسِ یوونتوس ، گمان می کنم که تیمی نیست که توانایی بردن لیگِ قهرمانان را داشته باشد "

" در مرحله ی گروهی ، یوونتوس علاوه بر اشتباهات ، بدشانسی های زیادی هم داشت . روی هم رفته سالِ فراموش نشدنی ای برای یوونتوس بود ، ،شاید بهترین سال در 10 سالِ اخیر "

بهترین بازیکنِ یوونتوس در سالِ 2013 ؟

" به نظرِ من ویدال . او بیشتر از هر بازیکنی در وضعیت های پیچیده به یوونتوس کمک کرد ، او عملکرد خوب خود را در خط هافبک و در نقشِ مدافع نشان داد ، قطعاً تعیین کننده ترین بازیکنِ یوونتوس بود . همچنین با احترام به توز ، پوگبا و پیرلو "

زیباترین بازیِ یوونتوس در سال 2013 ؟

" بازی های زیادی بودند که یوونتوس تیمِ مقابل را ترساند ، مخصوصاً در بازی با ناپولی ؛ به دلیل اینکه یک بررسیِ دقیق ِ بازی حتی در کوچکترین جزئیات دیده شد ، یک توجه و عملکرد عالی از سوی کونته و بازیکنان ، که کاملاً متفاوت با عملکرد ناپولی بود "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: